Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

lördag 12 juni 2010



Od
d Molly i Freeport, Kungsbacka
Äntligen blev det ett besök där och då främst hos Odd Molly. Första gången i en Odd Molly affär.



Verkligen helt underbar!!! Denna skulle jag vilja ha. Är i en super mjuk mocka.

Superfin jeansklänning!
Underbar kjol. Är det livealot? Kan inte det här med Odd Molly men vet att en blus som jag tycker är väldigt fin heter så.

Vilken underbar kappa ! I mjukaste mocka. Helt underbar! Stog att det var ett provplagg och inte till för att säljas. Denna måste vara en riktigt raritet? Kostade bara 5000:-


Hittade denna ljuvliga blus som såg så fin ut. Provade den men tyckte den var så stor nertill medans armarna var smala. Jag kanske inte är någon Odd Molly tjej? Ser ju så fint ut på alla bloggar jag sett;-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar