Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 15 maj 2011

Odd Molly träff på Freeport igår!!


Här är alla goa tjejer som jag träffade på Freeport. Jag hade en supertrevlig dag!
Jag som älskar att ta kort, tog massor. Hojta till om du inte vill synas här;-)
Odd Molly affären var förstås målet.
De bjöd på lite tilltugg när vi shoppade.
Fina blommor hade de också dukat fram.

De här sötnosarna hade jag gärna tagit med mig hem med de hade bara småååå storlekar.
Väskan var jag inte ensam om att beundra men den finns kvar i affären<3
Fingrade också på denna fina scarf.
Mer finingar.

Frusna Flickan och Bina beundrar en klänning.
Frusna flickan hittade många klänningar att prova.
Bina shoppar till dottern och Hilde hittade en superfin klännning.
Sötaste tjejerna som hjälpte oss.
Nu vankas det fika. Bina, Frusna Flickan, Laura, Christina, Hilde och Nadia.
Jag i min nya Wunder halterneck.
Sötaste Bina som jag åkte med hela vägen. Mycket trevligt!
Gulligast Christina som ordnade denna Freeport träff. Tack för allt!!!!
Underbara Laura. kul att träffas.

Nadia som är från min hemstad var förstås supertrevlig. Vilka mästerverk du bakar!
Fina Hilde som inte tyckte om min kamera men blir så bra på bild!
Frusna Flickan som är hur varm och go som helst!
Vilka härliga brudar i härligaste färgerna!
Mmmmm.....
Här kommer en helbild på min stass för dagen.
Underbara spetsar och broderier.
Jenasjackan kommer ju från Kapp Ahl som alla känner till.

Detta handlade jag. Inte mycket alls.

Tack alla för en superduperdag! Hade så skoj!

Kram Pernilla

Snälla hojta till om du inte vill synas här så plockar jag bort bilden direkt.

15 kommentarer:

  1. WOW vilka underbara bilder du tagit! Jag får nog allt se till att få tummen ur och införskaffa en ordentlig kamera igen så att det blir roligt att fotografera.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Vilka bilder, kul att du fotade så mycket, snor några bildr om det är okej ;-) Supermysigt att träffas.
    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder, men vore väldigt glad om du plockade bort den stora på mig.
    Trevligt att träffas, hoppas vi träffas igen!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad fina ni är och så trevligt ni ser ut och ha det :) Shortsen blev jag nyfiken på! fanns de i stl. 2?
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad mycket fina kort du tog. Om det är ok snor jag några jag med? Det var jättetrevligt att träffa dig och hoppas inte det var sista gången.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fina bilder. Önskade verkligen att jag hade varit nog att komma med. Hoppas på att det blir en nästa gång!

    Kram från V

    SvaraRadera
  7. Åh vad fina kort du tagit! Det var roligt att få träffa dig och de andra tjejerna.

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. För er som vill låna bilder är det helt ok. Ni kan väl bara skriva vart ni lånat dem ifrån<3
    Fröken Abbe: Nu har jag tagit bort bilden.
    Odd Me: tror att de fanns i strl 2. Christina har nog koll.

    SvaraRadera
  9. Åh vilka vackra tjejer! Och jag ser massor jag hade slitit med mig in i provhytten! Jag måste dit snarast!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Så härlig dag ni hade, ni är så fina allihop! Längtar verkligen till Freeport!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  11. So nice that you could all meet and spend time shopping together. How fun!!!
    I am curious.....is the store in freeport an Odd Molly outlet owned by Odd Molly for selling older styles or is it a used clothing store or is it a combination of both?

    Whatever it is, I wish that I could have spent the day there with you lovely ladies.

    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  12. Jättefina bilder du tagit!
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Jag tittar in här.. minns.. mår gott av bilderna.. längtar.. det är nog dags igen snart?

    Våren är i antågande.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Missat att du tittat in här;-)) Jag tittade också tillbaks och minns med glädje. Snart dags igen. Kraaam

      Radera