Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

fredag 17 september 2010

Så bar det av mot Göteborg....

men jag fortsate förbi Götet till...
Ikea..kanske ni inte tycker låter kul men jag diggar det. Hittade då denna fina helspegel som jag kan tänka mig att ha.
Här i min nya Didriksson jacka som jag supertrivs i.
När blir man då så här glad??
JJJJJJAAAA!!!!!!!
Kunde inte låta bli att fota dessa sötnosar;-)
Målet var Odd Molly affären.


Mycket fint fanns det.

Jag har siktat på en LIVEALOT blus länge men vill inte ha den i vitt utan i....................................
svart. Tycker den är jättefin. Har du en i strl 3 som du vill sälja???
Underbar brodyr på ryggen!
Blev en Saloon boluse. Tog den i blått men kortet blev inte alls bra så jag återkommer med ett nytt. Detta var min dag idag NÖJD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar