Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 7 oktober 2010

Fest på lördag och provrummet.se showroom

Ska på klassfest och som alltid har jag problem vad jag ska ha på mig. har inget i garderoben;-) Hittade dock min älskade Gotta love it dress från favoriten Hunky dory.

Köpte denna underklänning från Provrummets showroom i Borås. Mycket vacker!!!Har leggings i denna färg och tänkte ta mina nya stövlar till. Vad tror ni om detta?

Denna skulle vara fin till men nu får det räcka med shopping ett tag.

Provrummet.se har ett showroom där man komma och prova alla kläder och handla direkt. Öppet på tordagar 12-18. Ligger på Viskastrandsgatan. De tar kort så det är superenkelt att handla.

Mycket vackert att titta på!



Denna blusen har jag fastnat för men den fick stanna i affären.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar