Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 23 november 2010

Stockholm med arbetet


När jag var i Stockholm med arbetet hade jag och en kollega ett givet mål som vi pratade om lite innan. kan ni gissa vart?

Hmmm.....

ja det bar av till Odd Molly affären. Dessa plagg tycker jag är underbara. Har ju tidigare berättat om min önskelista till jul;-)

Mycket fint fanns det till fina priser...



Var ju tvungen att besöka min favoritgodisaffär. Den har verkligen allt.


Ett besök här rekommendera verkligen. Ligger precis vid Rica hotell på Hötorget. Missa inte denna.



Undebara färger på Hötorget.





Måste avsluta med detta vackra porslin från Matheus.
God kväll!
Kram Pernilla

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder du visar oss. Ett besök i Odd Mollybutiken skulle inte sitta helt fel ;-)
    Kram

    SvaraRadera