Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 5 maj 2011

Vinnaren är.....

Den här finingen blev det som följde med mig hem från Barkaby.
Underbara detaljer som nog inte syntes på provningsbilderna.
Härliga färger som jag blev förälskad i.
Mmmmm.

Jag är nöjd med mitt fynd!

Avslutar med underbarast Magnoliaträdet.

Eftersom ingen gissade rätt drog jag en vinnare bland er som röstat...

och vinnaren är Christina !!

Christina har den härliga bloggen Mollymera som ni hittar här ! Grattis!

Maila mig din adress så skickar jag smycket på posten.
Kram till er alla som besöker mig här<3 Pernilla

2 kommentarer:

  1. Din lilla söting!! Vad glad jag blir <3
    Du är jättefin i klänningen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis Christina, you are worth it :)

    SvaraRadera