Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 20 november 2011

Härliga Göteborg...fula kläder och fina

Versace for H&M! Vad tycker ni?? Jag tycker de är skitfula kläder.
Hittade dessa skyltfönster i Göteborg. Nja jag börjar nog bli gammal för det här tyckte jag inte alls om.
Denna gata gillar jag. Är så mysig. Leder mig till Granit som är en underbar affär.

Underbara stjärnor.

Snart är det advent. Härligt!!!
Vidare på gatan lite till höger ligger Minzo. Där hittade jag dessa boots. Så fiiina.
Älskade Wigwam i lite lilac.
Fedden knit- Underbar kofta!!!!!
Såååå fina detaljer. Jag blev helt kär! Julklapp tomten, snääääla!!!!
Hjärtat på ryggen är ju helt bedårande.
Denna var verkligen fin i tyget men vilka smala armar. Provar dock strl 3 så en 4:a hade varit bra.
Väldigt fint mönster.
Dagen som var lite för varmt att shoppa i.
Hade en mysig dag i Göteborg och sedan middag hos fina vännerna i Mölndal.

Var sååå nära Freeport men jag fick hålla mig. Måste snart ta en tur dit. De kanske har mellandagsrea?
Önskar Er en bra vecka vänner!! Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Jag tycker de var gräsliga - inte alls - inte en chans att det lockade. Bara för namnet?

    Minzo är mysigt - vilken härlig helg du haft!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Jätte härligt var det! Nej tack inte bara för namnet. Vi hörs! kram

    SvaraRadera