Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 29 februari 2012

Dagens och fina lyktor

Ska göra ett snabbt inlägg innan läkarbesök med sonen. Kommer inte ihåg vad klänningen heter. Underklänning från provrummet.

Vill ha något över men vet inte vad. Har ni några bra förslag?

Mina fina lyktor som jag köpte på Storegården. Tycker de är så fina.
De hade mycket fina band också, så nu har jag äntligen bytt ut God Jul bandet.

Önskar er en bra dag. Nu ska jag sus iväg med sonen och sedan jobb till ikväll för att göra mina timmar.
Kraaaaaam

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det hade varit både fint och lite tufft med en jeansjacka över. Och du passar kanonbra i färgen på tunikan. Hoppas ni får en bra dag trots läkarbesök. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jeansjacka testar jag i morgon. Har fått många komplimanger för den idag och just för färgen att den klär mig. Kul och tack för det. Kraaaam

    SvaraRadera