Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 5 juni 2012

Målat inne idag med Annie Sloan chalk paint

Har en hylla som är superfin i formen men gillar inte mörkt brunt.

Fina svarvade detaljer!!

Målade den i samma nyans som min byrå i hallen.

Tycker den blev riktigt bra.

Ska bara fundera  vart den ska få hänga.
Färgen heter Annie Sloan chalk paint och kan köpas på Storegården.
Ha en go Nationaldag så hoppas vi på mycket bättre väder.
Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Gillar det svarvade och fina ljusa färgen. Då får du fundera på var den ska sitta. Den verkar vara lättplacerad.
    Har själv en hylla som ska målads och sättas upp. Tror min ska sitta i trappan.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det roligt att fixa hemm a. Den är lätt placerad så det blir inget problem. Har inte varit så synlig på bloggarna det sista men ska försöka bättra mig. Har helt enkelt inte orkat men jag saknar det. Kraaaam

      Radera
  2. Hej!

    Tack för tipset på färgen, jag tycker om att testa lite olika färger när skaparlusten faller på och tid finns. Fin liten hylla förresten.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera