Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 22 augusti 2012

Utbildning i systemadministaration och affär i Motala

På väg hem från systemadministrationsutbildning i Motala. Igår kväll var vi ute och åt i hamnen. En god räkmacka blev det. Hittade en jätte mysig affär, sofias rum, och slänger in lite foton därifrån. Hade mycket fint rån Cream. Hon visade även mycket fint som kommer till våren. Kramar<3


Published with Blogger-droid v2.0.6

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nej vad synd att jag inte visste att du var i min lilla stad, det hade ju varit vansinnigt skoj att få säga hej.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! Det hade ju varit väldigt roligt. Har varit så mycket denna veckan så jag har inte hunnit blogga om detta. Ser nu att bilderna inte kommit med via blogger. Får se om jag kan fixa detta. Om jag kommer till Motala någon mer gång så hör jag av mig. Kramar

      Radera