Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 1 november 2012

Mums vad mycket fint i Odd Molly SS1

                                                Oj så mycket fint det fanns!!!

Denna såg jag på modevisningen i Borås och den var helt underbar.



                             Denna modellen har jag i en gammal blus och den är bara så fin!


                                                         Enkel och helt ljuvlig!











                                             Dessa är också så fina....



                                               Scarfen tyckte jag var underbar.
Vad tyckte ni? Har ni hittat favvisar?
Tjingeling babes!
Kramar Pernilla

3 kommentarer:

  1. Massor av fint. Du gillar en hel del som jag gillar hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååh, det är så mycket fint! Jag har hittat alldeles för många favoriter :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt, men mina favoriter kommer nog i ett senare släpp:)
    kram

    SvaraRadera