Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 6 februari 2013

Lite plagg till salu

 Fina tunikan från Spirit of Maya

 Tunikan  är i benvitt och i storlek XL
Dr Molly har gjort ett inlägg om märket Spirit of Maya HÄR
400 kr plus porto vill jag ha för denna. Nypris var runt 1600:- och den är i bra skick.


Säljer även denna fina jackan från Zay i storlek M stoor i storlek. Nypris var 1400:- och jag önskar 600 kr för denna plus porto.
En knapp fattas och lyckats jag inte hitta den byter jag ut alla knappar mot några klassiska.


Väldigt fina detaljer på kappan.





Slutligen denna underbara klänning från Hunkydory  i storlek XL. Jag har köpt denna ny med förhoppning att krympa i den men nu ger jag upp:-(( Tycker att det är liten i storleken.
Helt ny och i perfekt skick. Nypris var caa 1600:- och jag vill nu ha 900 kr för denna.
Vid köp av två plagg eller mer bjuder jag på frakten.
Kramar Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar