Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 28 juli 2013

Odd Molly disobidient och jaquard scarf





 
Det fina paketet från oddmolly.com


Disobidient jumper är så underbar! Verkligen fint mönster!
Provade den på Odd Molly fundays i Stockholm i maj och har suktat sedan dess.
Jaquard scarf är också helt ljuvlig. Så mjuk och skön. Verkligen en härlig färg.
Nu kanske ni funderar hur jag tagit bilder på mig själv?!
Avslöjar mig själv...bar ut den stora spegeln och tog kort i det underbara solskenet på altanen. Tur att inga grannar var hemma och såg mig.
Köpte också en fin neccesär. Söt som socker !!
                                Ha det gott!
                    Kramar Pernilla 





2 kommentarer:

  1. Jättefin tröja, den klär dig verligen :)
    Kram Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Den är otroligt skön och verkligen underbar med sintt mönster och färger. Kram

      Radera