Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 8 september 2013

Jag söker....denna fina scarf !

Jag letar desperat efter Odd Mollys scarf, Jaquard scarf i färgen Scarlet.
Jag hade en men tappade den. Spanade på Tradera och hittade en men auktionen gick ut då jag jobbade och jag blev överbjuden. *Gråter*
Jag behöver verkligen denna scarf ;-)
Har du den att sälja eller vet vart jag kan hitta den?
Jag skulle bli överlycklig och som hittelön gör jag dig ett armband, om jag hittar den till rimligt pris dvs inte fullpris.

                        Kramar Pernilla


4 kommentarer:

  1. Åh jag beställde denna på Zalando i helgen och jag gav 650kr tror jag det var. Ångrade mig så när jag inte slog till på OMs rea. Kolla in Zalando, det kanske fanns flera?

    Ulrica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det fanns bara en kvar och den var borta när jag kollade igår. Du knep nog den sista. Vill du sälja?

      Radera
    2. Jag hoppas den kommer i veckan och tvivlar jag det minsta på den så hör jag med dig innan ev retur.

      :)
      Ulrica

      Radera