Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 24 november 2013

Win-win tävling- vinn ett smycke efter din smak från Pernillas smycken

 Du kanske vill vinna detta?
 Eller ett armband?
Eller detta eller något annat kanske?


Om du hjälper mig i en tävling så är du med i utlottningen av ett smycke gjort av mig. Har du lust att vara med så gör du så här, gå in på länken här !

Bläddra till min kommentar och gilla den !
 Har du redan gillat så är du förstås redan med i min utlottning.
Pågår till den 30/11
            Önskar Dig en go söndag kväll!
                      Kramar Pernilla

1 kommentar:

  1. Hej!
    Har precis gillat din kommentar på fb (Marie L-m)
    Lycka till, och ha det så gott/ Marie i Visby

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera