Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 3 augusti 2014

Yellow Ferrys Hulda- ger mig många komplimanger



 Får så många komplimanger då jag har på mig den fina virkade klänningen HULDA från Yellow Ferry som du hittar här



 Hade den idag på släktträff och efteråt så åkte vi förbi ICA och handlade lite. Då blir jag stoppad av en kvinna som är helt fascinerad av min fina klänning. Kul!!!
 Här har jag den på mig då vi var på Åstol och hälsade på goa vänner.

 Så fina detaljer !


Här med egengjort halsband som jag gillar så.

Kramar Pernilla

1 kommentar:

  1. Härligt!
    Det lustiga är att när jag har ett stickat Odd Mollyplagg, ex Grandma's coat, har jag ofta fått frågan om jag själv stickat den. Eeeh? De skulle bara veta vad en sån kostar. Och hur värdelös jag är på handarbete!
    Kram

    SvaraRadera