Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 5 maj 2015

Throwback logo t-shirts- Newbe t-shirt

När jag såg att min lokala affär tagit in en del av de fina t-shirtarna och väskorna var jag tvungen att kika lite.
Tyckte detta tryck var så fint med fjärilen. Tyvärr är t-shirten väldigt genomskinlig så ett linne under behövs.
Denna var ju också jätte fin.
Snyggt mönster!
I grannaffären har de Marenas. Dessa vita var ju hur fina som helst!
Dessa med!


Visst är denna kudde fin också?

Efter en hektisk dag är det dags att lägga sig. Åkte snabbt hem för att möta upp ett företag som ev ska göra om vårt badrum. Spännande!
Sedan iväg till sonens fotbollsklubb för att stå i kiosken.
Sänder en extra hälsning till E som läser här och hälsade på i kiosken.

Kramar Pernilla



2 kommentarer:

  1. T-shirtsen är ju jättefina, men jag tycker det är synd att den vita är genomskinlig. Kanske en svart istället?
    Marenas älskar jag! Har ju ett par i silver från förra året, men kan absolut tänka mig fler...
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Visst är det synd på den vita för den är jättefin annars. Har inga orginal marenas så det får jag slå till på i år. Kramar

    SvaraRadera