Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 8 maj 2013

Våren är här....vårskor till salu i storlek 39...SÄNKT PRIS !!

Hur har ni det i vårsolen? Jag älskar våren, då lever jag upp. Tänkte ha mig ett par nya vårskor med snygg klack, lite högre än vad jag brukar ha. Tyvärr klarar mina fötter inte dessa snyggingar!
Info från zalando där jag köpt skorna som är av märket Pier One.
Innersula: skinn
Foder: Textil
Klackform: avsmalnande klack
Klackhöjd: 7 cm
Stängning: dragkedja
Sula: förstklassigt konstmaterial
Yttermaterial: Velourskinn
Jag har använt dem en kväll inomhus och en dag på jobbet. Har använt en innersta så de är som nya inuti. Finns en liten fläck på höger insida av skon.
Nytt pris 500 inkl porto med postens skicka lätt.
Lämna en kommentar el maila mig om du är intresserad. Pris 550 kr inkl porto med postens skicka lätt.
Kramar Pernilla








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar