Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

fredag 3 december 2010

Advent, nya smycken och ny kamera


Har julpyntat lite ute i trappen. Ni får ursäkta de fula väggarna:-)


I år blev det en ny adventsljusstake.



det här härliga fatet har jag dekorerat med vita och svart julgranskulor.


Också ett nytt arrangemang med fattigmanssilver.

Nya julstjärnan hittade jag faktiskt på Maxi. Visst är den fin?

Födelsedagen till ära gjorde jag ett nytt halsband, armband och örhängen.

Har fått en ny kamera i present och den testar jag i det här inlägget. Alla bilder är tagna med den nya kameran förutom de på adventsljusstaken.

Egengjorda armband.

Närmare till på halsbandet.

Karm på er alla vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar