Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 26 december 2010

Nytt halsband till juldagen!


Skulle ha en lila klänning och var sugen på att göra något som passade till...

Organza band i två olika färger..

Bomullstråd emellan och pärlor som matchar..

Svårt att fånga på bild.

detta fina fick jag i julklapp.

Det är från Tomas Sabo.

Och så jag med min nya klänning och kofta från Provrummet.

Underkänningen kommer också därifrån.

Önskar er en fortsatt trevlig helg! Imorgon är jag ledig och då ska vi fira jul med barnens kusinsköldar här och så barnens farmor.

Kram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Underbar combo med smycken och klänning....helt i min smak :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Nu i dagarna tre ska jag vara ensam hemma och då ska jag börja tillverka ditt smycke. Vill du ha det till nyår får du hojta så vi kan fixa en leverans. Kul att du kommenterar. Kram!

    SvaraRadera