Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 24 april 2011

På väg igen...

Ja nu är vi på väg från Linköping till Uppslala och den ny alilla kusin bebisen som föddes den 1 april. Den var hans present ni såg i förra inlägget som jag glömde skriva. Vi stannar till imorgon och på vägen hem ska vi till i Barkaby outlet. Måste ju kolla in om Odd Mollys butik om den har ett bättre utbud än vad Freeport har. Jag tycker det har sett ut så på bilderna jag sett på några bloggar. Fotar givetvis allt vad jag orkar och visar här om några dagar. Dagens är House of lola som jag visat innan. Har mitt fina Sabo halsband med de fina ängavingarna. Ha en fortsatt bra dag i det härliga solskenet. Kramar Pernilla
Published with Blogger-droid v1.6.8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar