Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 18 juli 2011

Mitt första trädgårdsinlägg

När jag kom hem hoppade jag ur Mollystassen och in i oömma kläder.
Glad över att börja mitt första projekt i trädgården.
Vi har massor med Ölandstok. Maken drog bort det mesta av den...
..men jag grävde upp alla rötter och tog bort ogräs.
Har fått en Hortensia av söta farmor och en Prästkrage av fina Anette. Nu har de fått ett litet land att bo i.
På Willab i Båstad hittade jag dessa söta trädgårdshandskar..
och dessa men de var tokdyra så jag får inhandla ett par någon annanstans. Inte lätt att hitta dock. De flesta är i herrstorlekar.
Fanns också en massa fina plagg att arbeta i trädgården i.

Vilka söta gummistövlar..
.. och ett underbart paraply.
Mitt drömväxthus hade de också.
Kanske blir det ett sådant här mot garageväggen.
eller detta??
Avslutar med den vackra solnedgången i Torekov. SÅ UNDERBART !!!

Och ljuvligast av allt, mina underbara barn.
<3 kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar