Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 5 september 2011

Dagens med två nya plagg

Har sålt två OM plagg på tradera och en massa annat och därför har lite nytt flyttat in. Solklänningen och Mesh cardigan.


Fint mönster i både tröjan och klänningen.
Fick tipset om att man faktiskt kan ha den till jeans och tröja. Funkar super!!!
Supernöjd. koftan passar verklugen till alla mina OM plagg.

Så fina ärmslut. Nu måste jag verkligen lägga mig. God natt! Kramkram Pernilla

2 kommentarer:

  1. Nice little combo that you can wear in the early Fall. I like the new blog background too.
    Kram from Canada,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  2. Åh vad fin Meshen är i powder! Min röda har helt annat mönster.
    Kram

    SvaraRadera