Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 19 september 2011

Koftprovning och en blus...

Var inne på en affär idag, Faith, och provade ett helt gän koftor och en söt blus.
-Blusen Var trång trots strl 4 som de faktiskt hade inne.
- En grå kofta med blommor som var ljuvlig. Fin logga på ryggen.
-Provade Lovely knit i multi och mössan med samma mönster. Jättefint mönster men jag passar inte i den koftmodellen.
- Canna cardigan föll jag för. Jättefin modell! Provade rosa och blå.
- Jumble knit var ju jättefin men den sticks och jag tycker inte den var figursmickrande direkt. Vad tycker ni?
Önskar er en bra kväll. Kramkram
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Vad söt du är!
    Jag håller med dig om jumle knit koftan. Men jag tycker den ser fin ut framifrån (på mig är den en katastrof bakifrån men hey - det är ju så jag ser ut) och gillar den ändå. Konstigt...
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jättefin koft-provning! Jag tycker du var fin i alla korta koftor!
    Blusen har jag också provat och visst är den söt, men liten i storleken...
    Kram Helena

    SvaraRadera