Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

fredag 14 oktober 2011

Fotoutställning, dagens och fin inredning.

I huset där jag jobbar finns ett konstmuseum, och det fantastiska fotot sitter i entren. Visst är det fräckt!? En dagens slänger jag in som är sleeveless dress i grey. Jag besökte en inredningsaffär idag och de hade så mycket fint. Kolla in den stora klockan. Sååååå sugen blev jag! Avslutar med ettt altararrangemang jag gjort till ett litet bröllop imorgon. Nu ska jag sussa! Sov gott! Kram Pernilla
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Riktigt coolt foto! Med mycket känsla i.
    Din dagens stass var en tiopoängare den också, tror jag "norpar" den till mig själv imorgon... :o)Kram!

    SvaraRadera
  2. Fina du och fina saker - mindre trevlig ägare ;)


    KRAMAR i massor!

    SvaraRadera
  3. Visst är fotot fräckt Josanne! Måste gå in på utställningen ngn gång. Kul att du gillar stassen,norpa på du.
    Jag vet Bina! Tänker på det så fort jag går in!! De har så mkt fint dock så det är blandat att gå in där. Kram fina du
    Nu ska jag förbereda kalas. Kram alla fina

    SvaraRadera
  4. Men vilken underbar affär! Och en riktig drömgran!
    Kram

    SvaraRadera