Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 20 oktober 2011

Underbar glass och mycket mer..

Vacker var glassen och den var helt underbart god!! Mintchoklad är min absoluta favorit. Vad är din?
Vilka byggnader...
Så vackert!
Shoppingen! Vad en massa fina väskor!!! Hade kunnat köpa ett dussin men bara en fick följa med hem;-)

Visst är det underbara tyger?
Restaurangen var i flera terasser och vi satt längst upp.
Så mysigt i gamla Rhodos stad.

Underbart! Underbart!

Mysigt torg.
En sliten bloggerska. Var så trött att jag kunde ätit vad som helst!
Unerbart god pizza med fyra olika ostar på, mums!
Så mysigt!

Avslutar med en underbar grekisk sallad! vad sugen jag blev;-)
Kramkram

2 kommentarer:

  1. Jag längtar så jag blir alldeles sjuk när jag ser bilderna! Gamla Stan och dom där fina Hibiscus-buskarna.......
    Fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår att du längtar! Det var helt underbart. Gamla stan är väldigt charmigt. Snart kommmer bilder från Lindos;-) Kram

    SvaraRadera