Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 22 juli 2012

Barfota skor- har du provat?

Har haft mycket problem med hälsporre och inflammationer i höfterna. Har gått i bra dämpade skor men det hjälper inte. Blir inte av med detta. Svågern var på besök och han är helt "frälst" i barfota konceptet. Barefeet som det heter på engelska. Problemet för mig var då att de var sååå fula !!
Kolla här!


Dessa är väl ok men eftersom jag jobbar på kontor ville 
jag ha lite snyggare.
Tror inte dessa håller mina kriterier;-))








Nej tack!


















Ja !! dessa passar in så nu är de beställda och ska bli spännande att prova barfota-konceptet. Merrell skor som inte finns på deras svenska sida men på den amerikanska så jag blev så glad när jag hittade dem i en svensk nätshop och på rea dessutom. Någon som provat barfotaskor? ska jag ta igen lite sömn för i morgon väntar nya jobbet.
Tjingeling!

Pernilla

2 kommentarer:

  1. Får ingen ordning på inläggets design så ni får ursäkta;-(

    SvaraRadera
  2. Trodde barfotaskor bara såg ut som de första. Och de ser ju varken fina eller sköna ut, men det hade varit kul att testa. Har dock inte så långa fingrar och tår så liksom vantar är för långa antar jag att tygtårna skulle bli det. Snubbelvarning då? Blir kul att höra hur dina var! De är ju fina! Kram

    SvaraRadera