Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 24 juli 2012

Ledin och jag rockar i soffan

Han är ju bara bäst! Vilken fest på TV. Sol på kroppen idag, rosé på kvällen och Ledin på TV. Vilken kavalkad. Ska egentligen sova men det går ju inte eller hur?

Familjen åker till Varberg imorgon och jag måste jobba.

Jag har bytt job  och efter bara två dagar trivs jag sååå bra!
Efter år av utbrändhet och slitigt på jobbet så har jag äntligen kul på jobbet. Bara ett vikariat så håll alla tummar ni har så att det finns jobb efter detta gravvik.
Tingeling!

Många kramar från en välmående
Pernilla



1 kommentar:

  1. Visst har vi haft en härlig dag? Vad underbart det är när solen skiner ändå :-)
    Skönt att du hittat rätt med ditt nya jobb! Det är ju så det ska kännas.
    Kram

    SvaraRadera