Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 2 september 2012

Klänningen som är så fin...

Tycker denna klänning har så fina broderier och färger.
Tycker den passar bra med ett par vita jeans nu när det är sommar...
jag är inte beredd att säga höst ännu;-)

Idag har jag röjt upp här hemma så denna stass hade jag bara när vi gick till kyrkan på förmiddagen.

Jag har klippt mig och har inhandlat nya glasögon som jag är så nöjd med.
Idag ser ni mig i lockar som är min naturliga status på håret.
Var ju hos frissan i fredags och hon plattar alltid håret när jag klipper mig. Var på Liseberg igår och det var toppenväder. Här är jag med bästa väninnan och jag vet inte om hon vill vara med här så jag suddar hennes ansikte lite.

Jag gillar verkligen att åka det mesta på Liseberg. Höjdskräcken är en favorit 
och likså den nya Atmosfear. Gillar ni att åka?


Balder  ÄLSKAR jag. Tyvärr var det 45 min kö  så det blev bara en gång.
Nu ska jag äta kvällsmat och sedan bär det av mot sängen. Har varit en intensiv helg med kalas för lill killen i fredags kväll till 21.30 och hela lördagen på Liseberg. Vi kom dit 11.00 och åkte hem 23.00.
Ska försöka kolla lite med mobilappen och se om jag kan fixa lite så att jag kan blogga med bilder ffrån mobilen. Tack för tipsen Christina!
Kramar Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar