Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

fredag 14 september 2012

Nya smycken - går att beställa !!

Köpte en del pärlor på Cypern och nu har jag köpt till lite fler i samma stil.

Jag har kulor, peacemärken, kors och döskallar.


Jag har blandat alla ovanstående pärlor i ett smycke men man kan givetvis tex bara ha peacemärken eller döskallar.
Jag har sett många i affären i stan med bara döskallar eller peacemärken. Hos mig kan du välja vad du vill ha. Ett helt personligt smycke.
Maila din förfrågan till mig på pc@himlen.nu.
Maila hur du vill ha ditt halsband och så ger jag dig ett pris. Går bra att bara maila och fråga pris utan att köpa förstås.
Sköna fredag! Jag är riktigt trött men imorgon bär det av till Göteborg. Tyvärr ingen shopping för vi ska gå på Monster Jam.
Önskar Er en härlig helg!

Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar