Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 3 januari 2013

En del shopping men mest målande


Äntligen har jag målat hallen och fått upp spegeln.
 
Ni kanske minns den blåa hallen vilket inte jag tyckte var så snyggt.



 Säljarens bild på gillestugan.

Usch vad hemsk det var....tycker jag i alla fall. 




Taket är vitlaserat och väggarna målade vita. Allt är kvistlackat;-))

Tycker det blev riktigt bra. Ska bara ha en matta under bordet. 
Funderar på att måla tegelväggen. Vad tycker ni? 
 Har provat kläder då jag kom hem och även ett paket som låg på posten.
Har fått lite parfymprover. Vsst är Kenzoflaskan söt.
Har försökt göra detta inlägget med blogpress typ 20 ggr men det funkar inte. Provningsinlägget får helt enkelt komma imorgon.
God natt kramar Pernilla

4 kommentarer:

  1. Så fint ni har fått det! Det blir ju så mycket ljusare med vitt.
    Och du har fått tag på den vita Timeless dress. Så fin! Jag har spanat efter den ett tag jag med :-)
    Kram och ha en fin kväll!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag är jättenöjd. Avskyr furu nu förtiden;-) Christina handlade den vita timeless klänningen på Freeport då hon var där en andra gång på rea. Hoppas du får tag i en för de är verkligen jättefina! Kramar

      Radera
  2. Sikke en forandring :-) utroligt...
    Du ser rigtig fin ud, må du få en dejlig weekend :-))
    Fredagskram Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev verkligen en stor förändring. Hoppas du haft en bra weekend. Jag är tyvärr kass på danska så att du vet om jag svarar riktigt tokigt.

      Radera