Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 9 januari 2013

Underbart möte i slutet av en regnig dag

Har varit på utbildning hela dagen i Motala och dagen började redan kl 05.15 med tåg upp till Motala . Utbildning ända till fem och sedan ett snabbt ombyte och uppfräschning innan jag skulle träffa kvinnan bakom bloggen Ottos matte. Nu skäms jag för jag inte kommer ihåg denna underbara kvinnas namn ;-(( Vi satt och språkade en bra stund. Märkligt i Mollyvärlden kan man träffa en människa man inte känner och helt spontant krama om och berätta om sitt liv. Vilken värme och vilket härligt möte. Bor på ett charmigt hotell med bilmuseum i botten så här kommer en bildkavalkad från min dag. Kramar Pernilla ps bilden på mig är lånad från bloggen Ottos matte















2 kommentarer:

  1. Hej!
    Eva här, och så skönt att fler än jag har svårt med namn ibland. Hoppas att du sover bra på hotellet.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men det visste jag ju Eva. Sov ganska gott. Kollegan snarkade lite men nu ska det bli gott att sova i egna sängen. Kramar

      Radera