Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 10 mars 2013

Gällstad idag - Logofactory OM provplagg

Tycker mycket av det har hängt där ett bra tag men godbitar finns det visst.

Bildbomb följer och inte så mycket ord....



Denna är ju så fin och i finaste färgen enligt mig.













Åh lila kavajen är OM-lappen färgad. Vet ni om de har funderat att göra så och testat på ett plagg?


Superfint skärp men för litet till mig.



Blusen var helt i min smak.


Blusen har ett antal år på nacken men kostar ändå 500 kr. Dags att rea lite tycker jag!









Tänkt om man kunde ha dessa!!!


 Underbara chinos med det fina hjärtat på.












Jag var ju mest ute efter accesoarer eftersom jag liksom inte är en etta..vill ha en väska från OM men hittade ingen här.
Har du en du vill sälja?
Kramar Pernilla

Ps. Maila Emma på Logofactory om du är intresserad av något för de skickar. emma@logofactory.se

9 kommentarer:

  1. Så mycket fint!
    Jag tror jag måste flytta eller nåt. :)
    kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kan ju komma och hälsa på i alla fall;-)) Kramar

      Radera
  2. Det er så mye fin, bare dumt man ikke riktig er en str 1 :-(
    Var også der en tur i går, og silkekjolen på en av de siste bildene dine fikk følge med meg hjem til Norge. Kjøpte også noen leggings :-)
    Hadde håpet de hadde flere sjerf, men synes det var lite av det.
    Klem Barbro

    SvaraRadera
    Svar
    1. De hade dåligt med sjalar. Har fyndat två där förut men hittade inga igår. Klem!

      Radera
  3. Tycker också det var mycket fina! bältet inte minst :) Tack för en härlig bildbomb

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågoda! Visst var skärpet fint. Kramar

      Radera
  4. Oh vad mycket fint! Vet du vad den översta X-stitchen kostar? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Minns tyvärr inte men maila och fråga Emma. Hon verkar väldigt hjälpsam. Kramar

      Radera