Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 12 mars 2013

Söndagen bjöd på vackert väder men burr så kallt.

Vackert vid sjön på väg till Gällstad.





Inne i provrummet på logofactory.
                                         Skulle ta några fina bilder men höll på att frysa ihjäl.



                                            Mitt enda inköp, ett par rosa bloomers.
Nu är ju dessa för små men jag tänkte sy om dem till ett par legwarmers.
Vad tror ni?
Kramar Pernilla

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är i din Grandmas!
    Hur är den i stl? Vilken valde du?
    mvh s*tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag valde den i strl 3 och den är ganska rymlig men är på gränsen att jag kan knäppa. Ska man ha den som kappa ska man nog ta sin vanliga storlek.

      Radera