Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 27 januari 2014

Freeport igår

När jag såg alla fina bilder från Freeport och massa fina gamla plagg med loggor som jag älskar❤️ Då var jag tvungen att åka dit!
Denna härliga låda rev jag en del i.

Så ljuvliga plagg med finaste loggan.
 Många fina plagg men tyvärr det mesta i strl 1.

Rosloggan är jätte fin!
Gillar budskapen så mycket! Break free!
En blus med denna fina loggan hade inte varit fel.
              Så gullig kjol!
Här hittade Lisa en så fin klänning åt mig!
Denna är ju så fin! 400kr och strl 1.

Populära byxor hos vissa. 
Fin samling tycker jag! Det var alla gamla godingar jag provade. Kommer med lite nyheter som finns på Freeport,  i nytt inlägg! Kramar Pernilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar