Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

fredag 24 januari 2014

Provat Odd Molly vår 2014

Åh vad det låter härligt med vår! Jag längtar så.
Så glad att Odd Molly har loggor på sina kläder igen. Älskar denna loggan som andas vår.
Lovely knit är fin men modellen passar inte så bra på mej. Butiken jag provar i tar aldrig in några 4:or och det gör mig så arg!!
Sen tycker jag att kragen står så konstigt på Lively knit. Den skulle jag vilja nästa fast.
Den här var ju superfin! Malin blouse, ingen vår modell men super fin.
Länge sedan nu fick en dagens så här kommer den. Timeless linne i vitt och Tenfold knit i almost black.
På Odd Mollys webshop handlade jag shane sadel bag. Formligen älskar den!

          Kramar Pernilla 

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint och vårigt du provat!

    Jag är sugen på den där Malin blouse men undrar hur den är i storlek, normal eller rymlig som trikå-toppar brukar vara? Har du även provat höstens och kan jämföra? Tacksam för tips.

    KRAM Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte provat höstens utan bara denna. Detta är en trea och var tight i ärmar och över byst. Måste ha en 4a på denna. Verkligen en fin top som jag är sugen på. Kramar

      Radera