Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 4 januari 2011

Familjedag med shopping


Jag hade bestämt att vi skulle åka till Göteborg och då förstås Freeport.

Läcker kappa men för rosa för mig.

När jag kollar på bilder från Barkarby outlet hade de definitivt mycket bättre utbud än vad Freeport hade. Det mesta var riktigt trista käder. Gammalt kändes det som.

Dessa plagg är också fina men inte på mig. Heter de Billion stitch?


Jag letade efter knästrumpor men det fanns det inte några;-(

Rosa.....

Underbar klänning från Flow feathers. Tyvärr inte i min strl.


Sedan åkte vi in till stan då jag hittade denna underbara inredningsaffären som heter Casa Linné och ligger vid saluhallen som vi också besökte.

Sprang på Milk and Hoey affären och provade lite mer Odd Molly.

De hade 30% på mycket.

Denna fina hittade jag för 30% men köpte den inte. Har sett på en del bloggar att de drar upp underkjolen så att det blir som ett linne och den var jättefin under Livealot blusen. Skulle köpt kanske????

Denna köpte jag helt otippat.

Väldigt fina broderier.

Underbar sidenklänning frånMaestress sélectif kollektionen

Jättefin tycker jag!

Gå att ha som tunika eller klänning.

Bloggerskan säger god natt. Klockan visar på 00:59 Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar