Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 18 januari 2011

Lite nya smycken! Lite annat !



Ville visa lite annat som jag också gör med mina pärlor.

Ljusmanchetter av silvertråd och pärlor.

Inte nya halsband men tror inte jag visat dem här förut.

Gjorda av rocacille pärlor. Hellånga halsband som är lite svåra att fånga på bild...

Så ser de ut i helbild. Lite mörk bild men ni ser hur de ser ut i helbild.

Ett alldeles nytt halsband som jag gjort till en Odd Molly blus jag nyss köpt.

Måste ju matcha.....

Härliga bergskristaller.

Ett annat halsband som är ganska nytt och med små söta babushkor.

Underbart söta!

Även detta halsband har fått en dos av bergskristaller som jag tycker är helt underbara pärlor.


Ljuvliga färger till sommaren- rosa och lila.

Här kommer några armband, odlade pärlor och bergskristaller.

Dessa armband säljer jag oftast ihop med ett litet tunnare armband. Väldigt populära och användbara.

Lite Good charma stil

Tyvärr blir dessa lite svart, har inte lyckats hitta något bra material.

Avslutar med några snygga kors.

Visar dem med svart mockaband...

men de kan ju hänga i en kedja..

Eller sidenband eller både och....
Många bilder blev det idag. Jag gör smycken på beställning och det går bra att maila mig på pc@himlen.nu. Gör dina smycken efter dina önskemål.
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar