Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 31 januari 2011

Systerns födelsedag!! Present, ett nytt smycke!!!


Min kära syster har fyllt år och hon har allt! Men ett unikt smycke från sis;-) det går alltid hem. Eftersom det snart är vår så blev det ett i vitt. Först ut kommer ARMBANDET.


Kedja med organza- och mockaband. Hängen i silver och bergskristall.


Ett hjärta och en ängel till syster yster.


Superhärligt hjärta.

Här kommer HALSBANDET. Hänge med ett stort siluetthjärta, ängel och pärlor i vitt.

Halsbandet är långt och har som armbandet en kedja med organzaband och moccaband. Lite längre mot halsen sitter två berlocker.........ett hjärta och en ängel.

En chrysalis minigown från Odd Molly får tjäna som fotounderlag.

Mer bilder....




Sista bilden på de hängen som sitter på halsbandet. Nu ska jag sluta plåga er med bilder och laga pannkakor.
Kram Pernilla

3 kommentarer:

  1. Men hallå där! Först ut TACK för kramen! Sen varför har jag inte hittat hit innan och sist men inte minst I LÖVE LÖVE LÖVE!!!!! dina smycken!!!!! Dig vill jag då rakt ha som syster också :D hihi KRam!

    SvaraRadera
  2. TACK och välkommen hit! Roligt att du gillar mina smycken. Min passion är smycken och det är så roligt att göra dem. Jag har gärna dig som syster med. Du verkar så himla härlig! Jag har faktisk lottat ut ett smycke, här på bloggen, i slutet av förra året. Har lovat ännu en utlottning, så håll utkik. Kram!

    SvaraRadera
  3. Det skall jag absolut göra! Tycker det var helt underbart! KRAM

    SvaraRadera