Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 4 oktober 2012

God morgon!!

Igår köpte jag mig en ny scarf och jag bara älskar den. Har också köpt mig en Timeless klänning. Har dock lite frågor. Kan ni hjälpa mig snälla?? På ärmen står det IN ODD WE TRUST är det då klänningen från första kollektionen med Timeless? Brukar det inte vara en liten rosett fram? Kan vara så att tidigare ägaren sprättar bort den. Tycker den är fin i alla fall! Kramar Pernilla

2 kommentarer:

  1. Jag råkade ringa fel till dig idag, du kanske redan märkt.
    På min Timeless klänning sitter rosetten under hyskorna. På den gamla satt rosetten på sidan.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag hörde det på telefonsvararen. Sitter ju ingen rosett på denna men det står ju In odd me trust på ärmen och då undrar jag om detta är från den äldre kollektionen Timeless??
      Kramar

      Radera