Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

lördag 27 oktober 2012

Mysig dag med underbar affär och bästa fiket och goaste väninnan! UPPDATERAT!

Härliga lördag


Butiken härligt på landet mellan Od och Alboga. Ligger nära Herrljunga för er som inte vet.


                                                       Mysig inredning!


                                       Tycker det är så coolt med flera klockor på väggen.


Sarah som driver affären är från England ;-))





Jag var ute efter mer färg. En super bra färg där man slipper underarbete.





                               En sån ljuvlig liten provdocka vill jag hänga mina smycken på.















Vi åkte vidare till...


                      Bok cafét i Od

                                                 Vilken ljuvlig miljö!


                                                        Godaste smörgåsen!

                                                    Bästa sällskapet ❤ Rose
Och jag...


                                              Åt en smaskig Daimtårta också...








De har också en massa bra böcker!





Dagens  !!!
Kram Pernilla

6 kommentarer:

  1. Sådär det blev ju bättre med en uppdatering ;-)
    Vilken mysig dag ni haft! Där har jag aldrig varit.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. I alla fall rätt bilder men texten hoppar lite men nu får det vara! Jätte mysig butik och väldigt bra färg. Bok cafét är helt underbart!

      Radera
  2. Vilken fin butik och café.
    Trevligt att sådana ställen finns.
    Kram Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! De få ställena får man vårda!

      Radera
  3. Vad mysigt det ser ut. Den där mackan och dajmtårtan ser ju helt underbart goda ut :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera