Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

lördag 20 oktober 2012

Odd Molly intervju och snyggaste stövlarna

Intervju om Odd Molly

UI onsdags träffade jag två killar som läser på Textil högskolan i Borås. Super trevliga grabbar, Rikard och Andreas.


Dagens klänning som jag tycker är så vacker! R och A har haft intervju med mig och en annan Molly tjej. De kommer sedan att skicka ut en enkät. Ni hjälper väl dem? De ställde mycket intressanta frågor och jag ser fram emot att läsa deras arbete. Känner du för att svara på enkäten så maila dem:
rikardandreas@hotmail.com


Så nöjd med mitt fina armband!


Snyggaste stövlarna !!!


Super gillar den snygga scarfen!


Eftersom jag måste ha sköna stövlar funderar jag på dessa snyggingar.


Ett par låga vill jag ha då de höga nog är för trånga till mig.
Hoppas ni har en bra lördag kväll
Jag har haft en underbar lördag men den berättar jag om imorgon! Kraaaam

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar