Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

måndag 22 oktober 2012

Sååå kuuuul!

Fina Christina undrade om jag ville gå med och lyssna på Per. Det ville jag men avstod då pengapungen inte riktigt tillät det.


Bild lånad av Pulsen.
En kollega frågade om jag inte ville ha en biljett då han fått förhinder att gå. Att de frågade mig var på grund av mitt intresse av Odd Molly! Klart jag vill❤
Någon som ska gå?

KAN JAG, KAN DU, KAN VEM SOM HELST!
Hör en av Sveriges mest uppmärksammade entreprenörer, som har gått från att ha varit världsmästare i skateboard via hemlös alkoholist med knarkmissbruk till en av våra mest firade modedesigner!
Livet har varit prövosamt. I början av år 2000 förlorade Per allt, såsom familj, vänner, företag och sina tillgångar. Samma år reste han sig, slutade med sitt missbruk och kom igen!
En levnadshistoria inte lik någon annans! Föreläsningen syftar till att alla kan komma igen om man vill!
Efteråt!
Extra aktiviteter efter föreläsningen:

Jutaboden i Brämhult visar Odd Molly!



Ska bli sååå kul!
Kramar Pernilla
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: