Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 20 december 2012

Ett paket i brevlådan

Spännande paket!





Nu ser ni vad det är!!



Essenhigh knit !



Väldigt vacker med flätor och siden band fast jag som många andra gillar inte att banden bara hänger då jag oftast kommer ha den oknäppt!





Nu funderar jag på att flytta sidenbanden så att de båda sitter fast på ena framsidan så man kan knyta rosetter då den är oknäppt.



Vad tror ni om det?
Idag har jag varit ledig och det är så skönt. Hur har du det i julstressen?
Kramar Pernilla
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Det låter som ett bra förslag. Så är det på min gamla. Den får nog bli en dagens snart, har inte haft den sen förra vintern.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får testa det! Ser fram emot att få se dig i din;-))

      Radera
  2. Förlåt min stressiga hjärna. Jag skrev ett svar på min blogg
    ang lammskinn men det hamnade nog hos någon annan. ca 1500 kostar de. Julkram Elisabeth

    SvaraRadera