Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

tisdag 11 december 2012

Veckan som gått!

Tiden flyger och jag hinner inte med. En kollega sa checkt att idag är det två veckor kvar till julafton! Waaaaah!

Dörrkrans - check!


Advents pynt- Check!

Julkakor-Check!

Födelsedag-Check!


Fixat till lyktan ute- Check!

Piffat till ljusstake-Check!

Födelsedagen innebar denna fina present från underbara vännen Rose. Ni vet henne från alla Rhodos bilder.

Världsutställningen var tvungen att besökas.




Min favorit!


Mysig fika stund med barnen!




Åh så är granen inhandlad-✅
Pub det var min vecka i bilder. Hur har ni det så här i juletider?
Kramar Pernilla
❤Posted using BlogPress from my iPhone❤

2 kommentarer:

  1. Många fina bilder......hyfsat lugnt i juletider....även om jag lyckas hitta på mer än jag borde ibland.
    Kram Titti

    SvaraRadera