Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 23 december 2012

Go kväll dan före dopparedagen

Gårdagen !Efter att ha vaknat halv sju och slagit in en massa julklappar så blev det en promenad i iskyla!





Bakade sedan pepparkakor med minsta sonen.


På kvällen kom goa vänner.





Dukade härligt med ljus..


En god sallad med avokado och granat äpple!


Fick denna utsöta julros.


Vi avnjöt pepparkakor med mögelost och glögg till det.


Idag har jag bakat detta goda bröd med morötter och valnötter. Leilas recept förstås.


Hemmet är klart





Och ute yr snön! Barnen har skottat nu ikväll helt frivilligt ska jag säga men det är redan igensnöat. Nu ska jag knyta mig!
Önskar Er alla en välsignad Jul och ett härligt nytt år!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer: