Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 12 december 2012

Härliga sleevewarmers, fina hjärtan och omgjord byrå




Det kom ett paket....


Ni ser vad det är eller hur ??

                                                     Sleevewarmers i dark lilac.
I dagsljus.

                                                       Passar bra till min fina jacka.


Ihop med Wigwam i lite lilc, passar ju så bra.
Dessa hjärtan fick jag av mina kompisar i födelsedagspresent.
Älskar dem
Tyckte det blev så fint ihop med det gamla fönstret.
Har också i höst ägnat mig åt att måla denna bruna byrå.
Gillar ju vitt så det fick det bli.
Gjorde lite slitningar på den.
Julmys!!!!
Ha det gott vänner!
Kram Pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar