Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

torsdag 3 maj 2012

Firas med grillning.

Idag har jag varit nervös hela dagen. Jag har arbetat med ett projekt några månader och som avslutning skulle det hela redovisas för politikerna i den nämd jag arbetar under. Puhhh vad pirrigt!! Min chef tyckte jag gjorde det bra och tog upp det vesänligaste. Skönt! Nu ska jag fira med att grilla lax i denna härliga vår kväll. Lite pics från min dag. Kraaaam


Published with Blogger-droid v2.0.4

4 kommentarer:

  1. Kul att det gick bra! Alltid lite nervöst med redovisningar! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja att prata inför folk är inget jag älskar men nu är det gjort. Kram
      Ps. skickar paket imorgon.

      Radera
  2. Det var väldigt gott! Och det var mycket trevligt i det sköna värdet! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sötaste David! Så kul att se dig här också. Älskar dig!

      Radera