Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

söndag 6 maj 2012

Provning på Freeport

 Visst fanns det mycket fint och mycket hade kunnat följa med mig hem.
Väldigt fina korsstygns detaljer på denna blus.


Denna klänningen har så ljuvliga detaljer men modellen passar inte mig alls så därför får ni inte se de hemska provningsbilderna.



Denna klänningen var ljuvlig upptill, ja hela klänningen men inte min modell. Såååå figurnära därav ingen helbild på denna.




 Fin solklänning som jag har haft i en annan färgställning men jag tyckte den var för stor i strl 3. Här provar jag strlk 2. Men nej inte riktigt den solklänning jag ville ha.



 
Denna modellen tycker jag är fin men inte färgen.
Denna gillar jag men inte färgen. Den är jättefin men 
lite för starkt för mig.

Njaaa inte den här färgen heller. Jag vill ha den i chalk.
Har du den i chalk och strl 4 och vill sälja.
Maila mig !

Kan man annat än att ÄLSKA denna outfit. Vill haaaaa!!!!!!
Så vackra detaljer.


Mmmmmmmm
Denna outfit gick lös på ca 3300 kr. Tycker det är mycket pengar på en outlet, eller vad tycker ni?
Tycker allt att de kunde sätta ner priserna mer i en outlet. Jag vad handlade jag då. INGET! Vi ska på utlandssemester i sommar, håller på att bygga altan och till hösten ska vi inreda gillestugan men ny soffa, tv etc. Där hamnar mina pengar just nu, TYVÄRR!

Urfina bälten fanns det.

Och denna fina väskan.
Läser ni fortfarande här?? Ja då har ni haft tålamod med mitt mastodont inlägg med massor av bilder och text. Nu ska jag ladda inför en ny vecka.
Kram fina ni!

Ps Har du en terrie dress i chalk och strl 4 till salu så glöm inte att hojta till.
Carpe diem!

6 kommentarer:

  1. Kul att få se dina provningsbilder! Och jag blir så klart supersugen att åka till Freeport. Den där sidenklänningen... Den är så fin! Minns du hur mycket den kostade? Är den stor eller liten i storleken? Du är jättefin i den!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Siden klänningen kostade runt 1700 kr. Den är underbar!! Skulle gärna ha den. Jag kan ju inte ha alla klänningar i strl 4 då d ej går runt magen eller så är ärmarna för små. Denna satt som gjuten. Hopps det hjälper. Kramis

      Radera
  2. Så snygg du var i 3300 kr outfiten!
    Härliga bilder, du var fin i mycket ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. TACK för härliga provbilder...blir ju supersugen på att åka till Freeport!!
    Psst mailar dig angående din efterlysning;)

    Änglkramar Maria

    SvaraRadera
  4. Klokt tänkt! Priserna ÄR höga även på OM outlet och det gäller verkligen att fundera om dessa pengar ska läggas på kläder. Jag är precis i samma situation som dig, massor av saker på önskelistan till hemmet, där lägger jag mina pengar just nu.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Super fin du var i den 3300 kr outfiten. :) Men ja, men man får tänka till vart pengarna ibland ska gå...
    Kul att ha en önskelista med.

    Kram

    SvaraRadera