Välkommen hit ;-)

Välkommen hit! Kul att du tittar in här hos mig. Lämna gärna en lite kommentar om du har tid.

onsdag 9 maj 2012

Klänning ByFaith till salu

Tänkte testa och lägga ut en klänning till salu från By Faith.

Klänningen är i två lager med en underklänning med tunna reglerbara axelband. Har använt den enstaka gånger så den är i perfekt skick.

Fin detaljer med volanger.

Denn bild visar bäst färgerna på klänningen. Tog bilderna på kvällen och om någon är intresserad så kan jag ta bilder i dagsljus. Jag har sytt på ett litet paljettband längst ner då jag hade klänningen till ett bröllop. Påsytt för hand så det kan jag ta bort om ni inte vill ha det. 
Jag vill ha 150:- för klänningen
God natt!
Kraaaaam Pernilla

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Finns klänningen kvar? i så fall vill jag köpa den :)
    Mvh Eva
    min mail adress är:
    evavsodergren@glocalnet.net

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den finns kvar. Jag mailar dig./Pernilla

      Radera